Over Bob de Graaf 

Van idee tot succesvol concept en ontwikkeling. Ik ben een conceptdenker en creatief consultant. Maar wat betekent dat nu eigenlijk? Door een loopbaan als marketeer en online strateeg heb ik een grote passie voor digital en online communicatie ontwikkeld. Daardoor ben ik continu aan de slag met de nieuwste trends in marketingland. Met mijn hoofd vol van creatieve ideeën en altijd op zoek naar de juiste oplossing bied ik mijn opdrachtgevers en zakenpartners unieke creatieve concepten voor (online) marketing campagnes, websites, web-apps en deel ik mijn kennis in de vorm van trainingen en inspiratiesessies.

Werkwijze

Samen met een team van jonge creatieven werk ik de beste ideeën uit tot succesvolle marketingconcepten en producten. Soms door slechts de juiste mensen met elkaar in contact te brengen. Maar meestal door slim mee te denken en een totaaloplossing te bieden. Door mij te verplaatsen in doelgroepen en merken bedenk ik creatieve concepten die jouw doelgroep bewegen. 

Waar moet je dan aan denken?

Dat leg ik het liefste uit met een aantal voorbeelden want ik help mijn klanten namelijk voor verschillende marketing- en communicatievraagstukken. Lang verhaal kort. In grote lijnen helpt Bob Was Here met vier dingen:

Creatieve Concepten

Je vraag kan heel breed of juist heel specifiek zijn. Bijvoorbeeld; We hebben een beursdeelname en weten niet hoe we onze doelgroep moeten enthousiasmeren. Er worden dan verschillende ideeën en invalshoeken bedacht en deze worden gepresenteerd waarbij ik samen met de klant een succesvol marketing- en communicatieconcept uitwerk. Van originele campagne-uitingen, een leuke actie tot een uitdagende (online)game – als jouw doelgroep er maar enthousiast van wordt en de klant de targets haalt.

Online Marketing & Campagnes

Of ik word gevraagd voor een online campagne. Ook hier geldt dat het kan gaan om slechts 1 onderdeel van de campagne, zoals een enkele landingspagina, of om een compleet concept waarbij we samen met de klant een creatieve invalshoek kiezen, een campagnestrategie ontwikkelen en het dan uitwerken in de juiste vormgeving.

Websites

Daarnaast ontwikkel ik veel websites, van een eenvoudige website die snel online moet tot uitgebreide websites waar ik meedenk over de juiste online strategie (oftewel een plan waarmee jij je online doelstellingen gaat halen).

Trainingen, Workshops en Inspiratiesessies

Als laatste vind ik het ook erg leuk om mijn kennis te delen door middel van trainingen, workshops en inspiratiesessies.

Het is tijd, de hoogste… koffietijd!

Ik ben altijd in voor een kennismaking, mits het voor beide partijen van toegevoegde waarde is natuurlijk. Potentiële klant of concurrent, voor iedereen staat de koffie klaar. Want ik zie concurrenten als potentiële collega’s en klanten als partners.

Klik dan hier of hier voor die koffie! 😀 of hier.